Populære søgninger

    Newport Collection
    0

    Din indkøbskurv

      Der er ikke nogen produkter i kurven

    KasseGratis forsendelse
    Total0 kr.

    Købsvilkår

    Newport tager forbehold for eventuelle trykfejl, udsolgte varer og/eller faktuelle fejl, der måtte være på vores hjemmeside eller i annoncer. Hvis du er under 18 år, skal du have tilladelse fra en værge til at bestille hos os. Ethvert forsøg på bedrageri politianmeldes. Newport forbeholder sig retten til at annullere et køb, hvis der er mistanke om bedrageri.

    Priser

    Priserne på alle varer i vores sortiment er inklusive moms. Vi forbeholder os retten til at ændre priserne og tager forbehold for eventuelle trykfejl og/eller udsolgte varer. Kampagner og rabatpriser gælder, så længe lager haves eller indtil kampagnens slutdato.

    Vi forbeholder os retten til at opdatere priserne løbende alt efter lagerstatus i kampagneperioder.

    Når du har afgivet en ordre, modtager du en ordrebekræftelse via e-mail. I tilfælde af åbenlyse fejl såsom forklaringsfejl, priser eller produktoplysninger, der er angivet i ordrebekræftelsen (eller på fakturaen), har Newport ret til at korrigere eventuelle fejl, hvorefter en ny ordrebekræftelse fremsendes pr. e-mail. Du har som kunde ret til at annullere din ordre uden omkostninger, hvis du ikke kan acceptere de korrigerede oplysninger.

    Rabatkoder/kampagner

    For alle rabatkoder, som udsendes via e-mail, sms eller andre kommunikationskanaler, inklusive eksterne kanaler fra tredjepart, gælder følgende vilkår, såfremt intet andet angives ved udsendelse: 

    • Rabatkoder gælder for køb, der opfylder eventuelle købskrav, og kan bruges, så længe produkterne er på lager, dog senest frem til den angivne slutdato. 
    • Rabatkoder gælder kun på normale priser og kan ikke kombineres med andre rabatter, kampagner eller tilbud. 
    • Rabatkoder gælder ikke ved køb af gavekort. 
    • Følgende varemærker er undtaget fra kampagner og rabatkoder: Caroline Svedbom, Trudon, Skultuna, Baobab, Klong, Ruth & Joanna, Slim Aarons, Eight & Bob samt udvalgte coffee table books. 
    • Personlige rabatkoder, som modtages via e-mail, har en begrænset gyldighedsperiode, hvilket fremgår af e-mailen. Ved brug af personlige rabatkoder skal du verificere din e-mailadresse ved kassen. E-mailadressen skal være den samme som den e-mailadresse, tilbuddet blev sendt til.

    Betalingsmuligheder

    Vi anvender Klarna som betalingspartner. Via Klarna kan du nemt betale med bl.a. kontokort (VISA, MasterCard og American Express), bankoverførsel, delbetaling eller fakturabetaling. Ved et eventuelt kreditkøb foretager Klarna en kreditvurdering. For at et kreditkøb kan gennemføres, skal du angive person- eller organisationsnummer. Nummeret skal stemme overens med købers folkeregisteradresse. Faktura sendes via e-mail i forbindelse med, at varen afsendes fra vores lager. Betalingsbetingelserne er 30 dage netto, hvis intet andet er aftalt. Hvis fakturaen ikke betales til tiden, sender vi en rykker, og vi pålægger et rykkergebyr på 50 kr. samt morarenter på 24 % i tillæg til den gældende udlånsrente.

    Personoplysninger

    Når du gennemfører en transaktion på newporthome.dk eller melder dig ind i vores kundeklub i en butik eller i forbindelse med et onlinekøb, skal du angive de nødvendige personoplysninger såsom navn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer. I forbindelse med din ordre og/eller dit medlemskab giver du samtykke til, at vi må gemme og bruge dine personoplysninger internt til at opfylde vores forpligtelser over for dig som kunde.

    Oplysningerne anvendes til identifikation, administration og kommunikation, herunder unikke kundetilbud og målrettet markedsføring. Oplysningerne anvendes muligvis også til kundeanalyser og indsamling af statistik. Vi registrerer muligvis personoplysninger såsom kundenummer. Vi behandler dine personoplysninger med største forsigtighed og garanterer, i overensstemmelse med den svenske persondatalovgivning (PUL 1998:204), at dine personoplysninger kun vil blive anvendt til interne formål. Undtaget herfra er tredjepartsløsninger fra f.eks. betalings- og leveringsvirksomheder, som kræver visse oplysninger for at kunne opfylde deres respektive forpligtelser.

    I henhold til persondatalovgivningen har du ret til at få indsigt i de oplysninger, vi opbevarer på din kundeprofil. Hvis oplysningerne er fejlagtige, ufuldstændige eller irrelevante, kan du anmode om at få oplysningerne berigtiget eller slettet. Kontakt vores kundeservice på [email protected], hvis du ønsker at gøre nogen af ovenstående rettigheder gældende. Den persondataansvarlige er Newport Collection AB, organisationsnummer 556760-0118.

    Returret

    Vi tilbyder 14 dages returret på samtlige produkter fra vores normale sortiment i overensstemmelse med den svenske lov om fjernsalg (2005-59). Returretten omfatter dog ikke specialtilpassede bestillingsvarer og hygiejneprodukter. Du kan se, om varen er en bestillingsvare, under produktoplysninger og supplerende oplysninger om det pågældende produkt. Hvis du er usikker på, hvilke produkter der er bestillingsvarer, bedes du kontakte os på [email protected].

    Loven om fjernsalg giver dig fuld ret til at fortryde dit køb, inden for 14 dage fra den dato hvor du modtager din ordre. Hvis du ønsker at returnere en vare, bedes du informere os om det på [email protected]. Vi refunderer købesummen inden for 30 dage, hvis du er berettiget til at annullere købet. Fortrydelsesretten gælder kun, hvis nedenstående krav er opfyldt:

    • Varen er ubrugt og fejlfri.
    • Faktura/kvittering findes og kan fremvises.
    • Varen er pakket i den originale emballage eller en tilsvarende egnet emballage.

    Hvis du fortryder dit køb inden for fortrydelsesfristen, krediterer vi hele købesummen. Som forbruger hæfter du dog for eventuelle leverings- og returneringsomkostninger. Bemærk, at du også er ansvarlig for returtransporten. Den returnerede vare skal være i tilfredsstillende stand og skal returneres i den originale emballage eller en tilsvarende emballage. Hvis du er usikker på, hvad du skal gøre, bedes du kontakte vores support, før du returnerer varen, så vi kan give dig anvisninger.

    Reklamation

    Vi følger den gældende lovgivning samt anbefalingerne fra den svenske forbrugerstyrelse, hvilket indebærer, at du som forbruger har et års garanti og tre års reklamationsret. Reklamationsretten gælder kun, hvis nedenstående krave er opfyldt:

    • Reklamationen skal anmeldes rettidigt til [email protected]
    • Faktura/kvittering skal altid fremvises ved påberåbelse af garantien.
    • Vedlæg tydelige billeder af, hvad der er galt med produktet.

    Returnering af varer

    Hvis du ønsker at returnere en vare, bedes du kontakte os på [email protected] for at få anvisninger. Når du returnerer en vare, skal du betale de fragtomkostninger, der kræves for at returnere pakken til vores lager i Sverige. Du skal kontakte os, før du sender en vare retur, da returneringen først skal godkendes.

    Tvister

    I tilfælde af en eventuel tvist følger Newport afgørelsen fra det svenske forbrugerklagenævn, Allmänna Reklamationsnämnden.

    Leveringsoplysninger

    Ordrer med en ordreværdi på over 700 DKK sendes fragtfrit. Hvis ordreværdien er under 700 DKK, pålægges et fragtgebyr på 89 DKK. Der gælder undtagelser for svært tilgængelige adresser såsom øer uden vejforbindelse og lignende.

    Leveringstid

    Den normale leveringstid er 2-10 arbejdsdage, hvis produktet/produkterne er på lager. Hvis produktet/produkterne ikke er på lager, giver vi dig besked om ny leveringstid via e-mail eller telefon. Vi tager forbehold for udsolgte varer.

    Hvis leverancen mod forventning bliver forsinket, giver vi dig besked, så snart forsinkelsen kommer til vores kendskab. Vi forbeholder os retten til at fraskrive os ansvaret for ethvert erstatningskrav over for kunder vedrørende forsinkede leverancer.

    Modtagelse af ordrer

    Ved modtagelse af en vare er det vigtigt, at du kontrollerer, at emballagen er intakt, og at antallet af kolli stemmer overens med fragtdokumenterne. Inspicer emballagen sammen med postbuddet/fragtmedarbejderen, og noter eventuelle skader. Hvis en vare efterfølgende viser sig at være beskadiget, kan en sådan note lette behandlingen af reklamationen. Bemærk, at du også kan risikere at gå glip af erstatningen, hvis der ikke er lavet en note. Fragtskader skal anmeldes til os omgående, så vi kan tage den videre dialog med fragtfirmaet. Hvis din ordre omfatter hjemmeleverance til døren, er det vigtigt, at du er hjemme ved modtagelsen, så du kan udføre ovennævnte inspektion. Hvis du selv indgår aftaler med fragtfirmaet (f.eks. om at de må aflevere varen uden inspektion/underskrift), sker det på egen risiko.

    Sådan fungerer levering

    Pakkepost til hjemadresse: Anvendes ved levering af stort og tungt gods. Levering sker til gadedøren, hvis du bor i lejlighed, og ved skel, hvis du bor i villa (ved normale tilkørselsforhold). Levering sker på hverdage, som ikke er helligdage, i tidsrummet 8-17, men lokale afvigelser kan forekomme. Indbæring indgår ikke. Posten kontakter dig altid for at aftale en tid for udbringning. Bemærk, at du som modtager ikke kan bestemme leveringstidsintervallet, da det afhænger af PostNords faste ruter i netop din by.

    Pakkepost til udleveringssted: Pakker, som vejer mindre end 20 kg, leveres som standard til nærmeste udleveringssted. For at lette adviseringen beder vi dig om at angive dit mobilnummer, så vi kan sende en advisering via sms. Bemærk, at du skal hente din pakke inden for 7 dage fra ankomstdatoen. Hvis pakken ikke hentes inden for dette tidsrum, sendes leverancen retur til os, og du pålægges et gebyr på 300 DKK.

    Pakke med sporing: For alle forsendelser (undtagen brevforsendelser) bliver du adviseret om leverancen, hvilket muliggør sporing af forsendelsen. Hvis du ikke har modtaget en advisering, inden for en uge efter at du har modtaget en leveringsbekræftelse via e-mail, beder vi dig kontakte os, så vi undgår, at leverancen sendes retur til afsenderen.

    Ikke afhentede ordrer

    Hvis et brev, en pakke eller en lastpalle returneres til os af fragtfirmet, fordi bestilleren/modtageren 1) ikke har hentet pakken på udleveringsstedet, 2) ikke kunne træffes på det angivne telefonnummer ved advisering, 3) har afvist at tage imod leverancen eller 4) har angivet forkerte navne-, adresse- eller kontaktoplysninger, pålægger vi bestilleren et gebyr.

    For breve og pakker beløber gebyret sig til 300 DKK inklusive moms, og for lastpaller/større pakker beløber gebyret sig til 750 DKK inklusive moms. Gebyret opkræves for at dække ekstraomkostninger såsom returfragt og returadministration. Beløbet debiteres enten via faktura eller ved, at gebyret trækkes fra det ordrebeløb, der skal refunderes, når returvaren er ankommet til vores lager.

    Information om cookies

    Newporthome.dk anvender kun cookies til at registrere besøgsstatistisk. I henhold til den svenske lov om elektronisk kommunikation, som trådte i kraft den 25. juli 2003, skal alle, der besøger en hjemmeside, informeres om, hvilke cookies der bruges på siden, og have mulighed for at afvise denne brug. Vi bruger cookies til at give dig den bedst mulige brugeroplevelse, føre statistisk og gennemføre visse former for markedsføring.

    Hvordan fungerer cookies?

    Cookies er tekstfiler, som gemmes på din computer, når du besøger en hjemmeside. De fortæller, hvad du foretager dig, når du besøger hjemmesiden. Filerne er små, og fælles for alle browsere (f.eks. Firefox, Chrome, Safari og Microsoft Edge) er, at de kun tillader, at en vis mængde cookies gemmes i hukommelsen. Cookies kan ikke indeholde virus og er nemme at slette. Hvis du ikke accepterer brugen af cookies, kan du slå cookies fra via din browsers sikkerhedsindstillinger. Det indebærer dog, at funktionaliteten på hjemmesiden begrænses.